HumanPets.com Free Online Hangout
Email:

Password:

Forgot your password?
Unknown | HumanPets.com - Free online hangout and friends
We don't have information about this Facebook user.
They need to sign up at HumanPets.com.
Unknown
Unknown owns this human at 2100 points.
Price:

SupaBaD
Unknown
Unknown
"Boo boo"



Name:
Unknown, 32/Male
Last login: over 3 weeks ago
Local time:10:13 AM
Join date:10 years, 2 months, 3 days ago
Location: FL United States

"Just cause I rock doesnt mean Im made of stone."
About me:


HellooO!? Names Brian Anthony Correa. Im a 6' 170lb sexy piece of Cuban/Puerto Rican/Spaniard sex machine. haha i kid i kid. (I do that alot) Annnd I dont really feel like writing an about me right now. If you want to know about me then hit me up. Im always looking to better myself not only physically but mentally aswell. Hope to hear from you soon! :]

p.s. I like alot of things. One of them is being given affection sooo comments pweeese! :D
About you:


As i said im down to meet anybody. No creepy shady ass people though. lol hit me up on mymymymymymymy space if you'd like..Again read the second line before friend requesting me. lol myspace.com/bisme11


Looking for:
Orientation: Straight
Herds (lead): Do work.
Herds: ~Its Simple Dont Touch My Pets ~, The Ghetto Herd From Hell, Beccas Baby's, Thumb Here!, ··¤(`×[¤Thû(v)b§ G°ñé Wî£Ð¤]×´)¤
Serene
Unknown
Unknown
"BAM its SAM"
30563 pts
Purring
Unknown
Unknown
"Special K"
25000 pts
Peaceful
Unknown
Unknown
"Flying Kitty"
10106 pts
Seductive
Unknown
Unknown
"Raawr Katz"
5000 pts

Unknown
Unknown
"Nancynanybooboo"
1000 pts

Unknown
Unknown
"όμορφος"
233 pts

Unknown
Unknown
"Tabbs"
60 pts

Unknown
Unknown
"Ms. Jack Daniels"
50 pts

Unknown
Unknown
"A+ Butt"
50 pts

Unknown
Unknown
"Lexilicious"
50 pts

Unknown
Unknown
"Ned-Ster!"
50 pts
Unknown's tales
Unknown
Man, I got Summer hating on me cause I'm hotter than the sun
Got Spring hating on me cause I ain't never sprung
Winter hating on me cause I'm colder than ya'll
And I would never, I would never, I would never Fall
I'm being hated on by the seasons
So fuck ya'll who hating for no reason!
Photobucket


Unknown "Boo boo" SupaBaD - 9 years, 4 months, 10 days ago
Unknown
Dood I need to cut the dew. Im starting to look like Zorro or those doods in the spanish soap operas. lol
Zorro


Unknown "Boo boo" SupaBaD - 9 years, 4 months, 19 days ago
Unknown
I love lamp. lmfao
Photobucket



Unknown "Boo boo" SupaBaD - 9 years, 4 months, 28 days ago
Comments

Refresh 1 2 3 4 5 6 7 8 Next
Sable Beckinsdales

You have been given Bach Later.
Crafted by Sable Beckinsdales
Sable Beckinsdales "NFS Sassy Sable" Serene - 9 years, 25 days ago
Jaymie Baybie
:O you came on and didnt say HI when you peeked at me boy! lol and how in the world did you escape from me?! did you do it.. cause i never remember selling you off, i wouldnt think of it.
Jaymie Baybie selling points - 9 years, 28 days ago
ANgel Dust
lol
You have been given You're In Big Trouble Mister !!.
Crafted by Unknown
ANgel Dust "~Sinsational~" Evasive - 9 years, 2 months, 1 day ago
Jaymie Baybie
you're a butthead! wherreeee are you? lol
Jaymie Baybie selling points - 9 years, 3 months, 3 days ago
Erika Fistinyourface
miss you!


You have been given *you are a star!*.
Crafted by Janette Wati
Erika Fistinyourface "My Evilness" Ferocious - 9 years, 3 months, 13 days ago
Cristine

You have been given OMG Ur Cute *Blush*.
Crafted by Unknown
Cristine Adored - 9 years, 3 months, 15 days ago
Refresh 1 2 3 4 5 6 7 8 Next
Unknown's shop
The stuff shop.

When someone talks about their own things its stuff. When they talk about about other peoples things its shit. So basically check out my stuff cause yours is shit. :)


See more items
1 2 Next
You give me Happy feet! "]
1 use

200 pts
You give me Happy feet! "]
Bought by 4 people
You tickle my pickle
1 use

200 pts
You tickle my pickle
Bought by 7 people
Chocolate bunny
1 use

200 pts
Chocolate bunny
Bought by 2 people
Makes me feel oh so good.
1 use

250 pts
Makes me feel oh so good.
Bought by 8 people
Lets lie in the street together.
1 use

250 pts
Lets lie in the street together.
Bought by 12 people
Boop, boop, boop.
1 use

200 pts
Boop, boop, boop.
Bought by 11 people
Why can't we say it more often?
1 use

200 pts
Why can't we say it more often?
Bought by 29 people
Feels so much better in 3D
1 use

200 pts
Feels so much better in 3D
Bought by 17 people
G'day mate!
1 use

200 pts
G'day mate!
Bought by 12 people
You dont even KNOW.
1 use

250 pts
You dont even KNOW.
Bought by 49 people
HellooO!
1 use

200 pts
HellooO!
Bought by 8 people
Lots of suGa!
1 use

200 pts
Lots of suGa!
Bought by 8 people
♥If your a bird. Im a bird♥
1 use

200 pts
♥If your a bird. Im a bird♥
Bought by 15 people
Mmhmm. Thats right.
1 use

250 pts
Mmhmm. Thats right.
Bought by 14 people
How about some Taco Bell?
1 use

250 pts
How about some Taco Bell?
Bought by 10 people
See more items
1 2 Next

Most recent customers:
1 2 3 Next
Sparkling
Amber Pseudo-AFK
Amber Pseudo-AFK
"bosom buddy"
2356644 pts
On auction
Love Peace & all that Sh!t
HeKATe
HeKATe
"Quinta Essentia"
9999999 pts

Dream
Dream
"My Bookworm"
22050 pts
Content
Deep Blue
Deep Blue
" DeepBlue"
823253 pts
Dazed
Unknown
Unknown
50 pts

Lady Scarlett
Lady Scarlett
"Lady Scarlett"
50 pts
Playful
Mark
Mark
"A pea in my pod!"
66150 pts
1 2 3 Next
Elven Blood iPhone RPG
|
City of Blood
|
Vampires RPG app
|
Skies of Blood
|
Timelapse Software
|
Free Icons GIFs
|
Share DropBox Photo Albums | Bookmark | Terms