HumanPets.com Free Online Hangout
Email:

Password:

Forgot your password?
Nikki | HumanPets.com - Free online hangout and friends
Achaeia
Achaeia owns this human at 5250 points.
Price:

Serene

Nikki
"Nikki"



Name:
Nikki , 47/Female
Last login: over 3 weeks ago
Local time:10:06 PM
Join date:11 years, 2 days ago
Location: Gloucestershire United Kingdom

About me:
About you:
Looking for: Friendship and dating
Orientation: Straight
Nikki's tales
Nikki
SHE WE MUST OBEY
MY IRON WILL IS BROKEN
THE CHUMPS HAVE GOT THEIR WAY

FIRST I FEED HER MONSTERS
WOLVES I HAVE TO SLAY
IVE BECOME A ZOMBIE
GREEN HAS TURNED TO GREY

POKE ME WATCH ME READ ME
PLEASE DONT GO AWAY
GONNA CLIMB YOUR FUNWALL
FACEBOOK ME TODAY
Nikki "Nikki" Serene - 10 years, 9 months, 6 days ago
Comments

Refresh 1 2 3 4 5 6 7 8 Next

Umlimited High Tea You have been given Umlimited High Tea.
Crafted by Jerry Chan
Malaysian Tickle Master - Andre "Sensual Tickler" סּ. ... Autumn arrives - 1 month, 12 days ago
Ted

More"Hmmm" things You have been given More"Hmmm" things.
Crafted by Ted
Ted "Tiger Ted" Lovin' Life - 2 months, 10 days ago

Sweet Treats You have been given Sweet Treats.
Crafted by Malaysian Tickle Master - Andre
Malaysian Tickle Master - Andre "Sensual Tickler" סּ. ... Autumn arrives - 2 months, 21 days ago
Jon
Hi Nikki ;-) xxx
Wanna Play.... You have been given Wanna Play.....
Crafted by Nikki
Jon Norty badger - 3 years, 4 months, 25 days ago
Dave
Mz Nikki, luv tha off road'n photo, got some gr8 places for that at my camp! LOL
Hungry for you ღ You have been given Hungry for you ღ.
Crafted by Just D
Dave Adventurous - 4 years, 6 months, 20 days ago
jief

a little persuasion You have been given a little persuasion.
Crafted by RED Delicious
jief "Wolf" Kinky roaming.... - 4 years, 7 months ago
Refresh 1 2 3 4 5 6 7 8 Next
Nikki's shop
The Odd & The Strange



See more items
1 2 Next
Wanna Hand With That....
1 use

200 pts
Wanna Hand With That....
Bought by 2 people
Kiss My Body.....
1 use

200 pts
Kiss My Body.....
Bought by 13 people
Wanna Play....
1 use

200 pts
Wanna Play....
Bought by 16 people
Helloooo Sailor....
1 use

200 pts
Helloooo Sailor....
Bought by 3 people
Thank You...
1 use

200 pts
Thank You...
Bought by 13 people
Redhead Fury...
1 use

200 pts
Redhead Fury...
Bought by 12 people
Come Hug Me
1 use

200 pts
Come Hug Me
Bought by 16 people
Feeling Haunted
1 use

200 pts
Feeling Haunted
Bought by 5 people
Mr Bondage
1 use

200 pts
Mr Bondage
Bought by 16 people
Fanny Loves...
1 use

200 pts
Fanny Loves...
Bought by 13 people
Yay...Pick Me...!
1 use

200 pts
Yay...Pick Me...!
Bought by 6 people
A Bite From Brad
1 use

200 pts
A Bite From Brad
Bought by 7 people
A Nite Out With Johnny
1 use

200 pts
A Nite Out With Johnny
Bought by 8 people
I'm Sleepy...
1 use

200 pts
I'm Sleepy...
Bought by 9 people
The Ultimate Ride
1 use

200 pts
The Ultimate Ride
Bought by 7 people
See more items
1 2 Next

Most recent customers:
1 2 3 Next
סּ. ... Autumn arrives
Malaysian Tickle Master - Andre
"Sensual Tickler"
1050000 pts
Norty badger
Jon
Jon
50 pts
Wild
Lucas T C Biccard
Lucas T C Biccard
"MY LIEFIE"
500000 pts
Adventurous
Dave
Dave
50 pts
Intrigued...
Athena
Athena
"Temptress"
4278638 pts
Ecstatic
Spider-Man
Spider-Man
"Spidey"
125587 pts
Kinky roaming....
jief
jief
"Wolf"
348427 pts
1 2 3 Next
Elven Blood iPhone RPG
|
City of Blood
|
Vampires RPG app
|
Skies of Blood
|
Timelapse Software
|
Free Icons GIFs
|
Share DropBox Photo Albums | Bookmark | Terms